Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Fundacja Wsparcia, Rozwoju i Nauki NABU
ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 2 (PCK 2), “Panorama” Jasło
38-200 Jasło
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym biurem naszej Fundacji, oraz po wcześniejszej konsultacji zwrócić produkt osobiście.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Fundacja Wsparcia, Rozwoju i Nauki NABU
info@fundacjanabu.pl, +48 533 888 731
ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 2 (PCK 2), “Panorama” Jasło
38-200 Jasło
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Potrzebujesz pomocy?
Jesli masz pytania dotyczące kwestii związanych z reklamacjami lub zwrotami napisz do nas: info@fundacjanabu.pl.l